فرق بین وب سایت داینامیک و استاتیک چیست؟
مفوم این دو نوع وب سایت دقیقا مطابق نام آن هاست.چنانچه شما بخواهید سایتی پویا داشته باشید که بتوانید در آن عکس ها ، منوها ، اطلاعات ، صفحات و .... را تغییر داده و تعویض نمایید بایستی از سایت های داینامیک استفاده نمایید.در سایت های داینامیک شما می توانید صفحه بسازید، عکس ها را عوض کنید و متون خود را ویرایش نمایید. برای اینکه سایتی داینامیک طراحی شود بایستی از یک CMS برای ویرایش ، حذف و یا افزودن اطلاعات نوشته شود. اما در سایت های استاتیک از قبل شما سایتی دارید که صفحات در آن به صورت html طراحی می شود و امکان تغییر در آنها نمی باشد. چنانچه بخواهید در جستجوهای گوگل و ... روی بهینه سازی سایت خود کار کنید نیاز به داشتن سایتی پویا (داینامیک ) دارید تا بتوانید اطلاعات آن را هر چند وقت یک بار تغییر دهید.سایت های استاتیک این امکان را برای شما فراهم نخواهند کرد.
بروز رسانی سایت چه مزایائی دارد؟
در دنیای مجازی امروزی اینکه بتوانید سایت خود را موتورهای جستجو ارائه داده و در رده های بالا قرار دهید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.یکی از کارهایی که می تواند به شما در این زمینه یاری رساند بروزرسانی صحیح اطلاعات سایت است.
 اینکه شما مرتبا اطلاعات را بروز رسانی نموده و اطلاعات بزنید در رتبه بندی موتورهای جستجو بسیار مهم بوده و علاوه بر آن کاربران شما را به بازدید مجدد از سایتتان ترغیب می نماید.
لذا سعی کنید همواره در سایت خود اطلاعات مرتبط زده و آن را هر چند وقت یکبار بروزرسانی نمایید تا هم بازدید کاربران از سایت شما زیاد شود و هم در جستجوهای گوگل شناخته شود.
alias چیست ؟
ممکن است شما بخواهید سایت شما با چند نام دامنه مختلف بالا بیاید.برای این کار کافیست شما دامنه های خود را بگیرید سپس یکی از دامنه ها به عنوان دامنه اصلی محسوب می شودو بقیه آنها در پنل هاست به عنوان الیاس ست می شوند.در این حالت اگر کاربر دامنه های دیگر را زد همان سایت اصلی را می آورد.
آیا هاست انواع مختلفی دارد ؟
بله ، هاست ها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند :
1- هاست ویندوزی 2 – هاست لینوکسی
در هاست های ویندوزی ، سیستم عامل موجود در سرور ویندوز است و در هاست های لینوکسی سیستم عامل لینوکس می باشد. یکی از تفاوت های این دو نوع سرور در زبان های برنامه نویسی است که ساپورت می کند .برای مثال کاربرانی که با زبان برنامه نویسی asp کار کرده این تنها می توانند از هاست های ویندوزی استفاده نمایند و یا کاربرانی که از زبان برنامه نویسی php استفاده کرده اندبایستی از سرورهای لینوکسی استفاده نمایند.
یکی دیگر از تفاوت ها در وب سرور استفاده شده در این دو نوع سرور است : در ویندوزی از وب سرور IIS استفاده شده و در سرور لینوکسی از apache استفاده شده است. البته می توان آپاچی را روی سرور های ویندوزی نصب کرد اما نمی توان IIS را روی سرور لینوکسی نصب نمود.یکی دیگر از تفاوت های این دو نوع سرور در هزینه آنهاست.هاست های لینوکسی از هاست های ویندوزی ارزان تر هستند.
علت آن هم این است که لینوکس سیستم عاملی opensource می باشد ولی ویندوز دارای لایسنس است و بایستی خریداری شود، لذا هزینه هاست های ویندوزی از لینوکسی بالاتر می باشد.
فضای هاست چیست؟
هاست فضایی است که برنامه سایت شما و اطلاعات سایت در آن قرار می گیرد.در لغت هاست به معنای میزبان است. در حقیقت این فضا بر روی سیستم کامپیوتری قرار دارد که همواره به اینترنت متصل است و لذا کاربران می توانند به آن وصل شده و اطلاعات شما را مشاهده نمایند.
 شرکت هایی که خدمات میزبانی و یا هاستینگ ارائه می دهند از طریق نرم افزار های مختلف امکان تقسیم بندی و ارائه فضا های مختلف را برای کاربران فراهم می آورند و این امکان را به کاربر می دهند تا بتواند فضای خود را مدیریت نماید. شما بایستی هاست خود را مطابق نیاز فنی خریداری نمایید.
برای مثال اگر سایت شما با asp.net نوشته شده و از بانک اطلاعات MS-SQL استفاده می کند بایستی هاستی با همین امکانات خریداری نمایید. حال اگر برنامه های سایت شما با PHP , MYSQLنوشته شده است بایستی هاستی با این مشخصات خریداری نمایید.
چرا داشتن وب سایت برای هر تجارت یک ضرورت است؟

بر طبق آخرین آمار ها نشان داده شده که 53% از جمعیت ایران از اینترنت استفاده می کنند. از خود بپرسید که پس از دو رسانه بزرگ رادیو و تلویزیون در کجا می توانید این تعداد از مخاطبان را مورد هدف بازاریابی محصولات و خدمات خود قرار دهید؟ تفاوت میان هزینه تبلیغاتی در این دو رسانه با وب سایت چیست؟ قطعاً پرسش های بیشتری در این زمینه برای شما بوجود خواهد آمد، برای جواب پرسش های خود با ما تماس بگیرید 88695724 - 021. یقین بدانید با یافتن پاسخ این سئوالات، لحظه ای در طراحی سایت سازمان، شرکت و یا وب سایت شخصی خود درنگ نخواهید نمود.

وب سایت برای شما 24 ساعت روز و 365 روز سال فعال است و کالا و خدمات شما را معرفی می کند. به رقبای تجاری خود توجه کنید. با طراحی وب سایت یک گام از شما جلوتر هستند و سهم بیشتری از بازار را نصیب خود می کنند.

چه کسانی و چه شرکتهایی نیاز به داشتن وب سایت دارند؟

با توجه به اینکه هیچ شرکت و یا سازمانی بدون اهداف انتفاعی و یا غیر انتفاعی خلق نمی شود، پس می توان گفت همه آنها نیاز به وب سایت دارند. هر شرکتی که بخواهد کالا، خدمات و یا اطلاعات مورد نظر خود را به مخاطبان عرضه کند نیاز دارد که یک وب سایت داشته باشد.

در صورتیکه طراحی وب سایت بر طبق آخرین استانداردهای مهندسی طراحی صفحات وب و با هدف معرفی گسترده در سطح دنیای مجازی وب (چه از طریق معرفی به موتورهای جستجو و چه از طریق یک برنامه مدون بازاریابی اینترنتی) انجام گردد، قطعاً مخاطبان خود را خواهد یافت و در نهایت به موفقیت دست می یابد.

دامنه چیست؟
هر سایتی در فضای مجازی اینترنت دارای نامی است که به آن دامنه گفته می شود.در واقع شما می توانید سایت خود را از طریق دامنه در دنیای اینترنت نمایش دهید.هر دامنه دارای دو بخش اساسی می باشد.بخش اول شامل نام اصلی دامنه است که همان نامی است که شما برای سایت و یا وب سایت خود در نظر می گیرید.
بخش دوم شامل پسوند دامنه می باشد.انتخاب پسوند برای یک دامنه امری اساسی می باشد.این پسوند ها بسیار متنوع و از تنوع بالایی برخوردار هستند.از مهمترین این پسوند ها .com , .net , .org , .ir , و... می باشد.شما بایستی بر اساس نوع کار شرکت و یا سازمان خود این پسوند را انتخاب نمایید.
 برای ثبت دامنه مورد نظر خود ، کافیست درخواست خود را برای شرکت هایی که این کار را انجام می دهند بفرستید.شرکت های ثبت دامنه هزینه ثبت را از شما دریافت کرده و دامنه مورد نظر را برای شما ثبت خواهند کرد.
برای داشتن یک وب سایت چه کارهایی باید انجام داد؟

ابتدا باید درک درستی از اهداف خود برای طراحی سایت داشته باشیم. با توجه به اینکه طراحی سایت مناسب می تواند تجارتی کوچک را بزرگ جلوه داده و نظر مشتری را بیشتر به خود جلب نماید و در نهایت آنها را به خرید کالا و یا خدمات از شما ترغیب نماید. میبایست با استفاده از تحلیل و آنالیز وب سایتهای فعال در فضای کاری شما، تمامی آنچه را که قرار است در وب سایت شما ارائه شود را تهیه کرده و سپس از طریق شرکتی معتبر طراحی سایت شرکت یا سازمان خود را به آنها بسپارید. در صورتیکه شرکت مذکور یک شرکت معتبر در زمینه طراحی صفحات وب باشد، خود بقیه مراحل طراحی سایت را با شما به پیش خواهد برد.

شرکتی که طراحی وب سایت خود را به او می سپاریم باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اول از هر چیز باید بدانیم طراحی سایت یک فرآیند مهندسی محسوب می گردد. متاسفانه در بازار امروز ایران شرکت های بسیاری بصورت قارچ گونه تاسیس گردیده اند که متاسفانه بسیاری از آنها فاقد صلاحیت کارشناسی در این زمینه هستند. عدم وجود یک نظام مهندسی نرم افزار می تواند یکی از عمده تر ین دلایل اینگونه مسائل باشد.

در هنگام عقد قرارداد با یک شرکت طراحی سایت به نکات زیر توجه داشته باشید:
  1. ابتدا در مورد سابقه آن شرکت و بخصوص مشتریان گذشته آن تحقیق کنید و از حسن شهرت آن اطمینان حاصل کنید. طراحی سایت فرآیندی درازمدت است، شرکتی که نتواند در ادامه راه مشتری خود را همراهی کند و خدمات پشتیبانی خوبی نداشته باشد، قطعاً آن وب سایت پس از مدتی منفعل خواهد شد و نمی تواند به اهدافی که ترسیم کرده برسد.
  2. یکی از مواردی که امروزه در خدمات طراحی سایت بسیار به چشم می خورد استفاده از نرم افزارهای فارسی شده خارجی است که متاسفانه بسیاری از شرکت ها بدلیل نداشتن علم مهندسی مربوطه از اعمال سلیقه مشتری در آن عاجزند و در نتیجه معمولاً مشتری مجبور به انتخاب قالب از پیش آماده شده آن خواهد بود و این روند نیز باز هم به منفعل شدن آن وب سایت منجر می شود. خدمات برخی از شرکت ها که بسیار ارزان قیمت هستند معمولاً از این دسته اند.
  3. مطمئن شوید که شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت می تواند با استفاده از آخرین تکنولوژی های طراحی صفحات وب و رعایت استانداردهای مربوطه وب سایت شما را طراحی و پیاده سازی نماید. بعنوان مثال برخی از شرکت های ارائه دهنده این خدمات صرفاً از شما سئوال می کنند که دوست دارید وب سایت شما چه بخش هایی داشته باشد؟ حال آنکه به هیچ وجه خود آنها پیشنهادی بهتر به شما ارائه نمی دهند. در صورتیکه یک شرکت قدرتمند در زمینه طراحی سایت می بایست با اطلاعاتی که از آخرین استانداردهای طراحی دارد به شما کمک کند تا به هدف خود برسید. ممکن است به عنوان مشتری شما خواسته خود را خوب بدانید اما ندانید که چگونه باید به این خواسته برسید.
  4. همیشه این سئوال را از شرکت طرف قرارداد خود بپرسید که پس از طراحی سایت چه باید کرد؟ این شرکت باید بتواند با برنامه معینی وب سایت شما را از طرق مختلف اعم از معرفی به موتورهای جستجوگر و همچنین سایر راه های بازاریابی اینترنتی به مخاطبان شما معرفی نماید. وب سایتی که طراحی شود ولی هیچ بازدید کننده و مخاطبی نداشته باشد قطعاً بی ارزش است.
  5. در انتها باید گفت که فاکتورهای بسیاری در این زمینه باید مد نظر قرار گیرد. لطفاً در انتخاب خود بسیار دقت کنید و قبل از انجام این کار خوب تحقیق کنید چرا که موفقیت در این کار می تواند تجارت شما را متحول کند. طراحی وب سایت کار کوچک و بی اهمیتی نیست.
هزینه طراحی وب سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه های طراحی سایت معمولا شامل موارد زیر است:

  • هزینه ثبت یک دامنه که با این نام وب سایت شما مورد بازدید قرار می گیرد. مثلاً www.yourdomain.com
  • هزینه میزبانی وب (اجاره فضا یا Host در اینترنت) که صفحات وب سایت و ایمیل های شما را نگهداری می کند و قیمت آن بستگی به حجم فضای مورد نیاز و کیفیت آن بستگی دارد.
  • هزینه طراحی سایت و برنامه نویسی

توجه داشته باشد که تمام موارد فوق را می بایست از شرکت های معتبر و شناخته شده تهیه نمود. عدم توجه و دقت در تهیه این موارد، میتواند خسارت های جبران ناپذیری برای تجارت شما بوجود آورد.

برای طراحی وب سایت چه میزان زمان مورد نیاز است؟

در پارسیان مهر طراحی وب سایت بر اساس حجم پروژه، از دو تا شش هفته بعد از تحویل کامل مطالب بصورت دیجیتالی توسط مشتری به صورت آزمایشی راه اندازی میشود و پس از رفع اشکالات احتمالی، در فضای اصلی بارگذاری میشود. در مورد سایتهای دارای صفحات پیچیده و یا پروژه های بزرگ پس از بررسی کامل نیازهای مشتری در طرح پیشنهادی برنامه زمان بندی شده ای پیشنهاد و پس از توافق اجرا خواهد شد.

شرکت پارسیان مهر در ارتباط با پشتیبانی وب سایت چگونه عمل میکند؟

پشتیبانی وب سایت به مدت یک سال به جهت رفع اشکالات احتمالی وضعیت موجود بصورت کاملا" رایگان به عهده شرکت پارسیان مهر میباشد. در صورت نیاز مشتری به توسعه وب سایت، پس از دریافت درخواست کار و بررسی آن، برنامه زمانی انجام درخواست و هزینه های آن به مشتری ارائه و در صورت تائید پیشنهاد، کار انجام خواهد شد. در صورت نیاز به تغییرات جزئی مثل تغییر آدرس و شماره تلفن تغییرات لازم را به صورت رایگان انجام خواهیم داد.

طراحی سایت در پارسیان مهر با استفاده از چه تکنولوژی هایی صورت می گیرد؟
  • تکنولوژی ASP.Net 4.0
  • زبان برنامه نویسی C#.Net 4.0
  • پایگاه داده SQL Server 2008
  • تکنولوژی AJAX
  • HTML & CSS
  • جاوا اسکریپت و XML
  • Flash CS6
  • Photoshop CS6
  • CorelDraw

وب سایت های طراحی شده در شرکت پارسیان مهر مبتنی بر سرور های ویندوز است.

آیا طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر می بایست با هم انجام شود؟
با توجه به اینکه اصلی ترین هدف در طراحی سایت برای یک شرکت و یا سازمان جذب مخاطبین بیشتر است، پس کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجوگر را نمی تواند نادیده گرفت. اما در مورد موتورهای جستجو دو بخش متفاوت وجود دارد. اول اینکه در طراحی وب سایت استانداردهای خاصی می بایست رعایت شود که اینکار بصورت خودکار توسط تیم طراحی وب سایت پارسیان مهر انجام می گردد و جزو خدمات طراحی وب سایت پارسیان مهر است. در مرحله بعد می بایست با استفاده از کلمات کلیدی خاص و تهیه محتوای هدفمند  و انجام فرآیندهای دیگر بر روی رتبه وب سایت در موتورهای جستجو کار کرد تا بتوان به نتیجه دلخواه رسید. بخش دوم یعنی خدمات بهینه سازی سایت و تهیه محتوای هدفمند برای موتورهای جستجو نیاز به قراردادی مجزا از طراحی سایت دارد.
در طراحی سایت بسیاری از شرکت های طراحی ادعا می کنند که بهترین خدمات را ارئه می دهند. چه شاخص هایی برای تشخیص شرکت برتر وجود دارد؟

همانگونه که می دانید هم اکنون شرکت ها و اشخاص بسیار زیادی در زمینه طراحی سایت در ایران فعالیت دارند. توجه و تاکید ما بر این است که خدمات طراحی وب سایت فرآیندی مهندسی است. متاسفانه بدلیل عدم وجود یک نظام مهندسی مدون و جامع در زمینه نرم افزار چالش های بسیار زیادی روبروی شرکت های فعال در زمینه نرم افزار بوجود آمده است. از همین رو تشخیص یک شرکت خوب در میان این همه شرکت فعال کار بسیار مشکلی بنظر می رسد.

اگر به فکر این هستید که طراحی وب سایت خود را به شرکتی معتبر واگذار کنید بهترین روش تحقیق و بررسی وب سایتهای مشتریان آن شرکت است. کارهای انجام شده برای مشتریان فعلی و قبلی هر شرکت و میزان رضایت مندی آنان از کیفیت و نحوه خدمات رسانی آن شرکت راهنمایی عملی و بسیار مناسب برای تعیین کیفیت و ارزش خدمات هر شرکت طراحی وب سایت است.

در این مورد شرکت طراحی سایت پارسیان مهر با کمال میل لیست مشتریان خود را در اختیار شما قرار داده تا خود کیفیت کار ما را بسنجید. برای تماس با ما و دریافت لیست کامل مشتریانمان با شماره فوق تماس بگیرید. 88695724 - 021

آیا شرکت طراحی سایت پارسیان مهر خود خدمات ثبت دامنه و میزبانی وب ارائه می دهد؟

شرکت پارسیان مهر خود دارای سرورهای اختصاصی است که صرفاً برای برخی از مشتریان خود این خدمات را بر عهده می گیرد و خدمات ثبت دامنه و میزبانی وب را به کسانی که جزء مشتریان طراحی سایت و یا طراحی پورتال این شرکت نیستند ارائه نمی دهد. دلیل این امر هم این است که بعضی از مشتریان برای اینکه خیالی آسوده داشته باشند، ترجیح می دهند هم طراحی وب سایت و هم خدمات ثبت دامنه و میزبانی وب (وب هاستینگ-Web Hosting ) خود را یکجا به شرکت پارسیان مهر واگذار نمایند.

آیا شرکت طراحی سایت پارسیان مهر خدمات تبلیغات کلیکی در گوگل را ارائه می دهد؟

شرکت طراحی سایت پارسیان مهر از تاریخ اول شهریورماه 1388 خدمات تبلیغات کلیکی در گوگل را راه اندازی کرده است و آماده است تا این خدمات را به کلیه ایرانیان در سراسر کشور ارائه دهد.

منظور از ثبت وب سایت در موتورهای جستجوگر چیست؟

پس از اینکه طراحی وب سایت به اتمام رسید و در طی آخرین مرحله، تیم طراحی وب سایت بارگذاری شده در اینترنت را به موتورهای جستجوگر معرفی کند تا وب سایت طراحی شده با سرعت بیشتری در بانک اطلاعاتی موتورهای جستجو ثبت گردد.

تفاوت وب سایت و وب پرتال چیست؟

هم وب سایت و هم وب پرتال از طریق یک آدرس (یو-آر-ال) قابل دسترسی هستند اما تفاوت آنها بر مبنای موضوع و محتوای آنان است. یک وب سایت میتواند وب پرتال هم باشد اگر اطلاعات را از منابع مستقل متعددی که لزوماً به یک موضوع وابسته نیستند فراهم بیاورد. بنابراین وب پرتال خدمات عمومی را به بازدیدکنندگان ارائه میدهد که فقط از یک نویسنده یا منبع نیست. بعضی از تفاوتهای بین وب سایت و وب پرتال را میتوان در موارد ذیل برشمرد:

  • احراز هویت

    پرتال:

    تسهیلات ورود به سیستم. اطلاعاتی اختصاصی را بر مبنای هویت اشخاص ارائه میدهد همچون: mail.yahoo.com, gmail.com


    وب سایت:

    تسهیلات ورود به سیستم را نمیدهد همچون: www.yahoo.com

  • شخصی سازی

    پرتال:

    اطلاعات محدود و مشخصی را که از قبل تنظیم شده است ارائه میدهد. نیازی به جستجو در میان سایتهای مختلف نیست. برای مثال با تایپ نام کاربر و کلمه رمز به سرویس پست الکترونیکی یاهو وارد میشوید.


    وب سایت:

    محتوا کلی است و میتواند برای هر بازدید کننده ای باشد.

  • سفارشی کردن

    پرتال:

    اطلاعات مورد نظر را شما انتخاب نموده و طبقه بندی میکنید.


    وب سایت:

    اطلاعات به صورت کلی و برای عموم تهیه شده است. امکان جستجو هست ولی امکان انتخاب و مرتب نمودن اطلا

فرق بین وب سایت داینامیک و استاتیک چیست؟
بروز رسانی سایت چه مزایائی دارد؟
alias چیست ؟
آیا هاست انواع مختلفی دارد ؟
فضای هاست چیست؟
چرا داشتن وب سایت برای هر تجارت یک ضرورت است؟
چه کسانی و چه شرکتهایی نیاز به داشتن وب سایت دارند؟
دامنه چیست؟
برای داشتن یک وب سایت چه کارهایی باید انجام داد؟
شرکتی که طراحی وب سایت خود را به او می سپاریم باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
هزینه طراحی وب سایت به چه عواملی بستگی دارد؟
برای طراحی وب سایت چه میزان زمان مورد نیاز است؟
شرکت پارسیان مهر در ارتباط با پشتیبانی وب سایت چگونه عمل میکند؟
طراحی سایت در پارسیان مهر با استفاده از چه تکنولوژی هایی صورت می گیرد؟
آیا طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر می بایست با هم انجام شود؟
در طراحی سایت بسیاری از شرکت های طراحی ادعا می کنند که بهترین خدمات را ارئه می دهند. چه شاخص هایی برای تشخیص شرکت برتر وجود دارد؟
آیا شرکت طراحی سایت پارسیان مهر خود خدمات ثبت دامنه و میزبانی وب ارائه می دهد؟
آیا شرکت طراحی سایت پارسیان مهر خدمات تبلیغات کلیکی در گوگل را ارائه می دهد؟
منظور از ثبت وب سایت در موتورهای جستجوگر چیست؟
تفاوت وب سایت و وب پرتال چیست؟


فرم ارسال پرسش

پرسش های خود را از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید.



captcha
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت به شرکت پارسیان مهر تعلق دارد